CHELSEA RED

2010-12-15 14:19:37 Om Mig
» Kommentarer(2) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Lacktights
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Beige/grå lång tröja, svart linne
JACKA: Svart Parka!
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Grå, H&M
SKOR: Svarta kängor
HÅR: Utsläppt, plattat, volym
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Satsumas
BODY SHOWER: Body Shop Shower, Satsumas
SMINK BAS: Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal, sotat & beige
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK: Isadora, Chelsea Red
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: -
DAGENS VILL HA:  Meeer bebismage..
DAGENS BÄSTA: Onsdag = halva veckan = inte långt till jul & nyår + Julbord med Stadium!

Jaaa, en härlig dag.. kylan är dock vidrig! -17 och blåsigt. Magen börjar faktiskt strama lite, när kan sträcker mig backåt så känns det är det växer och knakar för fullt. Samma sak blir också om jag ligger och sträcker ut magen! :D Happy me! Kanske kanske har jag en bebismage på Jul? :D Den verkar ju komma igång nu så jag håller mina tummar!


                                                                                                      



Kommentarer
Postat av: ettplussett - gravid i vecka 14

Grattis till graviditeten :)

Måste bara få fråga, läste en bit tillbaka att ni lyssnade på bebisens hjärta i vecka 15, jag har precis beställt en angelsound och hoppas också på att få höra när jag fått den.

Var det svårt att hitta? Hur länge fick du leta och hur länge lyssnade ni? :)

Lycka till med allt!

2010-12-15 @ 15:17:57
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: ettplussett - gravid i vecka 14

Sv: Ja det är det verkligen :)

Okej, jag håller tummarna för att jag får den innan veckan är slut. Jag kan kika in här och lämna en kommentar om hur det gått, hoppas verkligen att jag hittar hjärtljudet! :)

2010-12-15 @ 15:43:52
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback