BELLAS RING

2010-12-27 11:19:12 Om Mig
» Kommentarer(0) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Svarta chinos
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: grön mama tröja, vitt linne
JACKA: Svart Parka!
SMYCKEN: Min ring + Bellas Ring
VÄSKA: Grå, H&M
SKOR: Höga Converse, röd
HÅR: Krull & ruffs!
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Satsumas
BODY SHOWER: Body Shop Shower, Satsumas
SMINK BAS: Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Ralph Lauren
NAGELLACK: Transparent
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: Kanske ett par microfleece byxor!
DAGENS VILL HA:  Babykicking!!
DAGENS BÄSTA: tre dagar till en veckas semester, & underbara fjällen!

Ikväll ska jag bada, jag ska känna Pyret haha det har jag bestämt! Nejdå, men eftersom jag känner mig rätt säker på att jag kände pyret i lördags så hoppas jag att jag känner det tydligare i badet!




Jag fick Eclipse boxen av min älskade, och med den fick jag vykort, affisch och Bellas ring.. hihi den är verkligen jättefin och i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback