Sjukdomar.

2014-03-05 16:27:22 Vardag
» Kommentarer(2) «


Hej på er!
Så himla tråkigt att jag inte alls hinner med bloggen, jag saknar att klicka in här, läsa era fina kommentarer och skriva en liten bitr om vårat liv. Men det är tusan inte lätt, senaste månaden har bestått av sjukdomar, hela familjen i omgångar. Förkylninar, feber, hosta mm
Jag och H är pigga nu, Lo är ok - förkyld och lite snorig med pigg i övrigt medans Lykke är jättedålig. Feber, hosta, snorig och så har hon fått en inflammation på ena finget, pencillin & massor av alvedon är det vad som gäller nu. Förstår inte när det ska ta slut, blir så himla tråkigt för oss alla att bara vara hemma...
 
Jag hoppas med hela kroppen nu att detta blir bra snabbt och att vi är helt krya till veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Huga! Inte lätt i dessa sjukdomstider. Hoppas er fina lilla Lykke snart är frisk <3

Måste bara fråga vart du hittat den otroligt fina mössan hon har på sig?

Svar: Nää fyy! Nu vill jag ha vår och friska barn <3Den är ifrån Lindex, tunn med en liten tunn fleece i, jättemysig <3
Linnéa & Lo

2014-03-05 @ 18:36:04
URL: http://eleni.se/
Postat av: Bullermamman

KRYA PÅ ER! :) Måste bara säga det att vilken oerhört fin design du har på bloggen! Gör du designer på beställning också? Kram Elina "Bullermamman"

Svar: Tack :) Äntligen har det vänt!Och tack igen, så fin du är! Ja både och.. jag tar på mig lite jobb nu och då.. om du är ute efter något liknande så kan jag hjälpa till, maila mig dina önskemål så ska vi se om jag kan hjälpa.. jag har tyvärr inte så mkt tid över att lära mig nya koder men som sagt du kan maila mig på [email protected] så ska vi se om vi kan komma överens om något :) 200-250:- tar jag för ett jobb så du vet :)

Kram!
Linnéa & Lo

2014-03-10 @ 22:37:46
URL: http://bullermamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback