- 2 kg! Min fitness resa!

2014-03-08 16:41:58 Workout
» Kommentarer(3) «


 
Världen bästa känsla! Alltså träningen går så jäkla bra! Jag känner mig oerhört peppad och förra veckan då vi tog bilder (tog bilder på våra kroppar när vi började med träningen i mitten på jan) så såg vi båda skillnad och det var så himla roligt! Nästa varje pass kan jag lasta på mer eller höja tempot på löpbandet! Wow! Bästa känslan!
 
- 3 cm i midjan
+ 2 cm på rumpan (YES! Den blir putigare och mindre hängig)
 
Mina stå största mål! Det går framåt och känner mig så jäkla stolt!
Och inte bara det, utan det som jag varken förväntar mig eller jobbar efter men som är ett stort stort plus är att jag tappat 2kg!!!! Jag har verkligen jättesvårt att gå ner i vikt och detta är så himla roligt! Vågen har inte de senaste 4 åren visat så lite och det är bara så roligt! Nu känner jag ett litet nytt hopp och ännu mer motivation att kunna tappa något kilo till och bli ännu starkare!
 
Happy Lördag på er!
If you can dream it, you can do it!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Åh vilka resultat, duktig du är! Va fint du gjort de med pärlorna på lurarna :)

Svar: Tack :) Det är så himla roligt att all träning ger något mer än bara bra hälsa och mer ork :) tack, fytusan vilket pill men det var det värt :) haha!
Linnéa & Lo

2014-03-09 @ 07:11:43
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Marlene

Heja!:)

Svar: TACK :D
Linnéa & Lo

2014-03-10 @ 22:14:09
Postat av: Maggan

Så härligt med resultat.. bästa känslan =)
Vad kör du för kost? Och vad tränar du?

Svar: Ja underbart :)Kosten har vi inte ändrat så mycket, husmanskost, ganska mycket sallad, men vi försöker göra lite nyttigare mat mm :)

Träningen är det vi/jag satsar på. Mycket mycket kondition & intervaller, så mycket förbränning som möjligt. Sedan blir det mycket ben/rumpa & mage/rygg :)
Linnéa & Lo

2014-03-14 @ 09:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback