♥ Julen närmar sig..

2014-12-15 18:00:09 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(1) «




 
 9 dagar till jul och vi har faktiskt hunnit med de flesta julklapparna, några få kvar men de tänkte jag fixa imorgon efter jobbet. Måndag igen, vaknade inatt av två kokheta små tjejer så de fick bli hemma och mysa istället ♥ Till helgen kommer äntligen faster Madde, Johan, Christine, Mikael & Jennie, såå roligt att träffa dem igen! 
 
Tråkiga nyheter för oss dock är att en av tjejernas pedagoger ska flytta till en annan förskola, usch! Jag verkligen hatar när det blir såhär, det är ju såå perfekt som det är.. men ja, lyckligt lottade de som får våran bästa A-K ♥
 
Lite av julshoppingen ovan, lika färgglatt och somrigt som vanligt :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - Trebarnsmamma

Vad mycket fint ;D Har du tid att fixa till min blogg nån dag? :) Kram

Svar: tack <3 kan absolut försöka fixa den efter julen, vill lägga all tid på tjejerna nu, speciellt eftersom jag slutat med designer nu, men jag hjälper dig gärna, dock måste jag förvarna dig att det tyvärr inte kommer bli som det är nu.. i höstas gjorde de om blogg.se och tog bort en massa koder som jag har använt, det kommer bli en mycket enklare design om jag ska hjälpa dig då jag tyvärr inte hinner lära mig alla de nya koderna! Hör av dig om hur du vill göra :) Kram!
Linnéa & Lo

2014-12-22 @ 18:35:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback