Första dagen i veckan.

2013-10-28 15:52:24 Vardag
» Kommentarer(2) «


Och så var det måndag igen, helgen går så fort och det är lika jobbigt varje måndagmorgon då det är dags för jobb igen för pappa Henke. Speciellt jobbigt är det eftersom han varit borta så mycket med jobbet, mycket utbildningar mm. Vi saknar honom, och pappan behövs här hemma. Nu på fredag hoppas jag verkligen är sista kvällen på länge.
 
Sommartid är över och flickorna har inte riktigt ställt om sig... vaknar gärna kl 06.00 och hela dagen bli tokig med sömn och mat.. hoppas det går till sig väldigt snart.
Lykke visar sin helt galna sida dagarna långa och jag funderar många ggr om jag har en snart 5månader eller en 7-8månaders. Hon har såååå bråttom.. kutar runt i gåstolen och vägrar ligga ner. Skitonge ♥
 
Träning var det också.. hoppas kunna ta mig iväg ikväll men just nu känns det långt borta. DRA med mig någon, snälla! Dags att börja med maten, Laxsoppa blir det ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej vad kul att du skrivit en text! Känner igen det där med att pappan är borta... Vet du, jag ska skaffa mitt ego kort nu i veckan och sen kan vi peppa varandra! Inget är som det borde just nu...

2013-10-28 @ 19:05:07
URL: http://idaoarvid.blogg.se
Postat av: Ida

Hej vad kul att du skrivit en text! Känner igen det där med att pappan är borta... Vet du, jag ska skaffa mitt ego kort nu i veckan och sen kan vi peppa varandra! Inget är som det borde just nu...

Svar: Eller hur.. oftast blir det bilder men ibland så är jag vettig nog att skriva lite också ;) haha JAA låter kanon! Hör av dig när du fixat, så sätter vi igång direkt :D
Linnéa & Lo

2013-10-28 @ 19:11:41
URL: http://idaoarvid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback