Lovely Lo

2013-03-10 13:47:02 Lo 1-2 år
» Kommentarer(7) «


 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, hittade till din blogg genom idamli.blogg.se. Såg att du gör bloggdesiner....Undrar ifall du eventuellt skulle vilja göra en design åt mig? Vill gärna ha drop down-meny. Sen undrar jag om jag kan lägga till fler kategorier i dropdownmenyn om jag skulle vilja det? Kan nämligen det på bloggen nu, lägga till kategorier själv om jag vill och så? Tack på förhand!

Svar: Hej :) Vad roligt att du hittat mig! Självklart hjälper jag dig. Absolut, jag fixar så du kan lägga in fler kategorier i dropdownmenyn, vi kan komma överens med vad som blir lättast för dig senare :)
Maila dina bilder/bild, önskemål om färger och stil och text som ska finnas med. Tex presentationstext till mig så sätter jag igång i början på veckan :)

[email protected]

MVH Linnéa
Linnéa & Lo

2013-03-10 @ 18:19:02
URL: http://tittins.blogg.se
Postat av: Linda Källberg

Hej,

Måste först skriva att jag gillar din blogg, läser den varje dag! :) Jag själv är gravid i vecka 32 så det är såklart extra kul att läsa mammabloggar nu. Jag såg att ni hade hjälmmössan från Polarn & Pysret till Lo när hon var nyfödd och undrar vilken strl ni hade på den? Har köpt 36/38 men börjar vela lite om den kanske kommer vara för liten? Hur tyckte du att den var i storlek?

Tacksam för svar :)
Mvh Linda

Svar: Hej Linda! Stort grattis till graviditeten! Roligt att vi väntar nästan samtidigt! :) Och tack <3 det värmer verkligen!
Vi började med 36/38 och den passade jättebra, Lo hade normalstort huvud. Sedan köpte vi även 40/42 då vi gillade mössan så mkt :)

Stort lycka till nu! Kram!
Linnéa & Lo

2013-03-10 @ 18:33:55
Postat av: Linda Källberg

Tack så mycket! :) Ja jätte kul. Och ännu roligare att vi bor i samma stad. Tycker jag hör någon ny nästan varje vecka att det är en Sundsvallsbo som ska ha här i vår/sommar :) Okej. Vad bra att veta, då behåller jag nog den och köper nästa storlek också. Tycker den är så
himla gullig ;) Hihi! Tack för ditt svar.

Lycka till du med! Kram




Svar: Men gud gör du? Vad roligt! Måste kanske ta och ses då :D Om du skulle vilja såklart! :) Jaa, den är jättesöt och sitter så himla bra!
Stor kram!
Linnéa & Lo

2013-03-10 @ 19:29:13
Postat av: Linda Källberg

Ja det är kul! Dock så är det ingen som jag känner så väl som ska ha men man lär kanske känna några mammor under tidens gång får jag hoppas :) Ja absolut, skulle vara himla kul att ses! :)

Kram

Svar: Åh precis så var det när jag fick Lo, ingen av mina vänner hade barn. Tack och lov så lärde jag känna några andra mammor i samma ålder via bloggen och babysång :) Som sagt, jag ses gärna! Alltid kul att lära känna nya människor med samma intressen :)
Vet ni vad ni väntar? Eller är ni tålmodiga? :D Kram!
Linnéa & Lo

2013-03-10 @ 20:03:08
Postat av: Linda Källberg

Okej. Ja det är ju himla bra att babysång och föräldraträffar finns så man får den möjligheten. Tror det kan vara rätt viktigt att komma ut och lära känna nya människor och precis som du säger, några med samma intresse. Ha några fler att kunna dela sina tankar med och sen få vardagarna att fyllas ut lite :)

Hihii nä vi kunde inte hålla oss utan var bestämd från första början om att vi ville veta vad det var om möjligheten fanns. Så en liten grabb går vi och väntar här på :) Och ni en liten tjej till har jag sett. Lo är så otroligt vacker, ser ut att vara ett glad liten prinsessa :)

Kram

Svar: Åhh så mysigt! :D Vi kunde inte heller det, hihi så roligt att veta och kunna handla lite därefter :D
Ja, hon är en glad liten terrorist ;) hihi Och tack! :)

Kram!
Linnéa & Lo

2013-03-10 @ 21:11:32
Postat av: AnnaMalin

Så fina bilder! Och så rofyllda.

Svar: Tack! Jaa de blev det verkligen! Så roligt med en liten syster <3
Linnéa & Lo

2013-03-10 @ 21:32:32
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Linda Källberg

Okej. Ja men det är ju jätte bra att det finns babysång så man får den möjligheten att möta andra småbarns föräldrar. Och precis som du säger som har samma intresse, kul att förgylla dagarna med nån träff ibland :)
Ja vi har tagit reda på att det är en liten grabb i magen. Kunde inte hålla oss hihi ;) Också det här med alla dessa förberedelser blir ju så mycket enklare och roligare om man vet vad det är.
Har sett att ni väntar en liten tös till, mysigt. :)

Vi får styra ihop en träff här i sommar, skulle vara jätte trevligt! Kram

2013-03-11 @ 14:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback