Godmorgon Måndag

2013-01-14 08:38:52 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ängtligen kan vi slappna av! Idag ska vi umgås med älskade gudmor & bästa vännen Emma. Måste verkligen få komma ut ur lägenheten våran.
 
Igår var en effektiv dag, vi städade - dammsuga, dammtorka, torka golv, tvättade mm så nu är allt rent och fint.
Så skönt också då Henke åker till Luleå tisdag-onsdag för möten & jobb. Så slipper jag tänka på det då jag är ensam :) Nu ska vi fixa lite frukost, Henke bakade filbröd igår som vi ska mumsa i oss och samtidigt lyssna på Darins mysiga version av Astrologen!
 
 
Darin - Astrologen
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när du har mig när jag tar dig,
din hungrande kropp får frid,
bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Verkligen jättefina designer. har en lliten tips fråga, hur gör du så att du får som lite mönster i texterna i headern, som typ blommor m.m? och har du nått tips på vad man ska söka på för att hitta gulliga och fina bakgrunder som du har och brushes till photoshop?

/Maria

2013-01-14 @ 12:26:28
Postat av: Emma

Tack för att ni förgyllde min måndag, mina finaste tjejer älskar er sååå ❤

Svar: Tack själv älskade ❤Gudmor längtar efter sin bästa Gudson ❤ ❤ ❤
Linnéa & Lo

2013-01-15 @ 09:22:17
URL: http://Emmaoliviapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback