Newbie - Syskonmatcha ♥

2013-04-21 19:26:32 Shopping & Presenter | Lykke
» Kommentarer(2) «


♥ Lo och Lilla _ _ _ _ _ hihi kommer matcha såå himla fint i sommar, älskade Newbie. Denna vecka då lönen kommer ska vi storhandla där då Skorpis verkligen behöver mer kläder. Insåg häromdagen att vi en 1 body i storlek 50, haha det går verkligen inte. Lo hade storlek 50 länge trots att hon var väldigt lång då hon föddes (53cm). Visst finns det några enstaka bodys efter Lo, men de är väldigt urtvättade då hon spydde extrem mycket som bebis, så dessa kommer endast användas som extra extra plagg.
 
Så iaf, bodys i storlek 50 och byxor i storlek 56 behövs det massor av.
 
 
 
Dressen till Lo är det bästa bästa Sofie som har köpt, hihi ♥
Tänkte att jag skulle köpa en liten till min fina guddotter, så matchar alla fyra tjejer perfekt i sommar!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej! du verkar ju ha lite "romantisk" stil på barnkläder...har du inte upptäckt pompdelux?? hur fina kläder som helst och känns som din stil=) bara ett tips! här nere i småland är alla galna i de kläderna=)

Svar: Hej :) Jovisst har jag det, dock har jag aldrig köpt något därifrån, vet inte varför - antar att jag aldrig helt blivit kär :) Men i år har dem dock riktigt mycket som jag gillar :)
Linnéa & Lo

2013-04-22 @ 12:41:10
Postat av: Sofie

Ja men så underbart fina våra små hjärtan kommer att vara i dem!<3 längtar så mkt efter er och lilla skorpan nu!<3

Svar: Verkligen, finaste tjejerna på jorden <3
Linnéa & Lo

2013-04-23 @ 09:16:10
URL: http://sofiewassman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback