Min Babyshower ♡

2013-04-29 14:52:59 Kärlek
» Kommentarer(1) «


 
Finner fortfarande inte ord ♡ Ni kan inte ana vad överraskad och otroligt rörd jag blev igår.
Mina fina fina vänner hade fixat en babyshower för mig och det var bara så otroligt mysigt att träffa så många av de jag älskar mest, samma dag och i samma rum.
 
Emma, Malin, Johanna, Jennie, Anna, Hanna, Hilda och så kidsen såklart, Lo, Agnes & Albin
tack tack tack för en helt underbar dag!
 
Saknade var också Sofie, Madelene, Melinda & Jennifer som tyvärr bor liiite för långt borta el inte var hemma ♡
 
Imorgon kommer ett riktigt inlägg om dagen och fler bilder!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Gud vad kul, vad fort de har gått!:-) spänsnnande att se när hon vill titta ut :) mitt användarnamn till bloggen är marlenep och lösen 123

2013-04-29 @ 20:35:46
URL: http://marleneperssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback