Skorpan Bf 25/5 -13

2012-11-19 21:50:00 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(1) «


Jag fick reda på att jag var gravid: 16 September 2012 ♥


Så här fick jag reda på det: Efter månader av av försök så fick vi äntligen det efterlängtade plusset, och eftersom det är så otroligt planerat så kollade vi såklart varje månad :)

Detta gjorde jag efter att ha fått beskedet: Grät lite, troddde inte det var sant. Lyckligare än någonsin.

Jag tror det kommer att bli: Jättesvårt, har ingen magkänsla.. flicka på ett sätt, mår precis som med Lo. Ja, i December hoppas vi få veta!

Det här undviker jag att äta och dricka: Jag äter det som är gott och det som går ner i magen. Såklart äter/dricker jag inte det man inte ska som gravid.

Lukter som jag inte klarade av i början:
Cigg, snus, matos, kylskpå.. fortfarande en plåga!

Första gången det rörde sig i magen: Har fått för mig att det fladdrar där inne men är inte säker ännu.

Första gången det började sparka ordentligt: -

Musik jag spelar för bebisen i magen: Allt ♥

Magen började synas: V.14 alltså denna vecka.

Såhär kände jag vid ultraljudet: Vi var på ett tidigt UL i V.10 - jättemysigt.

Första gången jag fick höra barnets hjärtljud kändes det: -

De första mammakläderna var: Har tagit fram det lilla jag hade från Lo, byxorna används flitigt.

Mina favoritmammakläder: Byxorna.

                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å stort grattis!! Såg att du fick plusset på min Junis tvåårsdag!:) Jag såg faktiskt att du skrivit strax eftet att ni plussat inne på familjeliv i en tråd som jag också var inne och läste i hihi.

Stort grattis och lycka till:) kram

2012-11-20 @ 21:41:22
URL: http://juniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback