Kul med respons!

2012-05-08 11:50:18 Vardag
» Kommentarer(1) «


Fick massa tips på vad ni gillar med bloggen och vad som kan bli bättre :)
Jag gillar ju att blogga och gör det för mig egen skull men såklart betyder era ord och tips massor och ger mig energi och inspiration. Kommer inte sluta blogga, iaf inte nu.

Ska försöka få in mer spontana/vardags bilder på bloggen, dock är det svårt eftersom det betyder att kameran måste vara med hela tiden, och jag ofta är ensam med Lo men jag ska försöka :)
På instagram blir det mer av Vardgagsbilder, så ni vet. Mobilen är ju alltid med, dock blir ju bilderna inte lika bra men det får man ta, Wikli heter jag där!


Mer text - ja visst kan jag ge er det, iaf när det finns vettiga saker att skriva om! ♥

Jag och Lo har iaf nyss kommit hem från babysången, mysigt som vanligt och kul att se några nya ansikten och några gamla som vi inte sett på ett tag. Jag ska käka lite lunch och försöka söva ner Lo så jag får njuta lite av solen, Anna kommer hit också, kanske hon kan hjälpa till med lite mer vardagsbilder..

kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser ALLA inlägg och du vet att jag älskar din blogg som den är. Men jag läser via bloglovin och är dålig på att läsa bloggar nu så jag har alltid över 200 inlägg att läsa när jag väl kommer så då plöjer jag bara och är dålig på att kommentera! Ska skärpa mig! ;) Men du är rätt kass på att kommentera du med!!

Puss på er! :D

2012-05-10 @ 14:41:49
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback