Jag känner lugnet

2012-01-12 08:21:48 Vardag
» Kommentarer(1) «


Gårdagen var lite väl skrikig men ändå så tycker jag att dagen gick otroligt bra. Visst är det en sto utmaning för oss att ta hand om tre barn, hinna laga mat, fixa bilen (pumpa däck + installera ny bilstol), hinna äta mitt i allt och sedan bada och lägga tre barn. Men det går otrolig bra och jag är stolta över dem alla.

Morgonen har också gått kanon, Lo sover just nu, Lova är på dagis och Fredrik på skolan. Och jag har precis satt mig :)

Idag blir det lugna puckar, mest lek och bus med Loppan.

Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas du får en bra dag!

2012-01-12 @ 09:28:36
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback