-

2012-01-23 08:53:23 Vardag
» Kommentarer(14) «


Jag bryr mig väldigt sällan om negativa kommentarer, de är inte så många och de kommer bara ibland men denna fick mig faktiskt att bli ledsen.

Ang mina "personliga namntavlor" som jag lade upp i helgen så fick jag en kommentar av "vaaaaaaaa" - anonym såklart, ingen i detta land vågar ju stå för något. Jag var en copycat och en dålig mamma. Att påstå att jag är en copycat är för det första fel, då det finns otrolig många som gör namntavlor, vissa är verkligen unika och vissa är väldigt lika många andra. När jag gjorde mina så satt jag inte och tänkte på att jag skulle göra dem så lika som alla andras - det var snarare att det kom upp en idé - troligen från Internet och sedan gjorde jag egna tavlor efter min egen stil.

- Dem är borta nu. Vill inte framstå som en copycat. Istället ska jag försöka komma på något helt eget eftersom det är så sjukt roligt att jobba i photoshop och för att jag gillar att göra mina egna saker :) Däremot kan det bli svårt eftersom det är så många som gör namntavlor. Men jag ska göra mitt bästa.

Men ordet copycat var inte det som gjorde mig ledsen, jag vet själv att jag inte har suttit och försök kopierat någon annans arbete, utan när någon går på mitt jobb som mamma och säger att jag är en dålig mamma med ett dåligt föredöme - då blir jag enormt sårad. Jag sliter arslet av mig varje dag för att vara en sådan bra mamma för Lo som möjligt. Lo är mitt liv och jag skulle göra allt för henne. Jag blir både ledsen och arg över hur någon kan komma och säga annat!!  - Du anonyma  Känner du mig? Vet du vad jag gör varje dag?

Sedan ännu en fråga till dig "vaaaaaa" - varför kan du inte stå för vad du tycker? Så jävla patetiskt om du frågar mig! Om du nu är mamma, pappa eller en helt vanlig tjej/kille - vad är du för förebild som kastar skit på andra utan att stå för det. Tänk på det nästa gång.

Så nu var jag klar med mitt. Och som jag har sagt förrut, jag godkänner ej elaka anonyma kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Lotta Anderström

Bry dig inte om sådana dumma kommentarer! Gör du dina tavlor så som du gillar dem! Jag köper gärna en!!!!

2012-01-23 @ 09:09:07
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Postat av: Ida

Säger desamma! Jag vill jätte gärna köpa en sådan namntavla :)

2012-01-23 @ 09:18:43
Postat av: Emma

Bry dig INTE min älskade vän. Personen som skrev detta måste måste vara helt pantad i huvudet. För det första är du världens bästa mamma, Lo skulle inte kunna ha en finare, omtänksammare, snällare, omhändertagande mamma. Linnea min älskade vän, i mina och i så många andras ögon är du HELT perfekt! Den Bästa! Och dina namntavlor är såååå fina, dem vi fick pryder vår sovrumsvägg så fint. Ska lägga ut en bild sedan.



Glöm inte att du är finast och bäst, låt ingen annan låta dig tro något annat <3

2012-01-23 @ 09:35:19
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken idiot som kommenterat! du verkar vara en supermamma på alla sätt o vis!

Och tavlorna var jättefina! :)

kram

2012-01-23 @ 09:46:19
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/
Postat av: tove - mamma till EMILIO

Vilken dåre!!! Gumman då! jag tyckte det va en jättebra idé med namntavlorna, dom var ju jättefina!!! <3 och det där om att du skulle va en dålig mamma, var kom det ifrån?? du är ju världens bästa mamma till lo, annars skulle hon ju inte vara så söt o go o glad som hon är!



Hoppas inte du låter nån trycka ned dig. Kram <3

2012-01-23 @ 10:25:53
URL: http://tovediana.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns så många idioter som inte kan stå för vad som tycker. Försök att inte bry dig om dom, fast det är svårt.

Jag vet att du är en bra mamma Linnéa :) Världens bästa mamma till Lo!

2012-01-23 @ 10:57:21
URL: http://annaalindgren.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är lustigt att anynoma människor över internet uppför sig så illa. Vilket "mod" va? Det tycks också vara en klassiker att ge sig på tjejer i sitt moderskap. Slå där det känns som mest liksom. Du behöver inte försvara dig, självklart är du en toppenmamma, bry dig inte ens om att bemöta skiten! Du vet och din dotter vet att du är en bra mamma, och det räcker så.



Vad gäller tavlorna är det intressant att det ska vara en så het potatis. Har en nära vän i Sundsvall som gör jättefina originella, stilrena namntavlor, och hon har också fått skit för att hon gör det. Det finns vissa "stora" inom området, bland annat i Sundsvall, som verkar tycka att det är reserverat för enbart dem att hålla på med detta, trots att det som du säger finns hur många som helst som gör det. Löjliga tjejer!

2012-01-23 @ 11:24:43
URL: http://idaoarvid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men va faan!! Jag blir så arg så att tårarna rinner på mig!! Hur kan någon ens skriva nåt sånt om dig? Du är en fantastisk mamma, och det vet jag för jag har faktiskt träffat dig och Lo massor med gånger!!!



Och ang tavlorna så finns det ingen annan än dig jag skulle kunna beställa av.



Du är bäst och så fantastiskt underbar! Glöm aldrig det min vän!

2012-01-23 @ 12:30:29
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: mammaTEA

Försök att inte bry dig även om det är svårt jag vet. Du verkar vara en toppenmamma till lo. Kram

2012-01-23 @ 14:29:11
URL: http://mammatea.se
Postat av: Jennifer

Man slutar aldrig förvånas!!! Vilka idioter det finns, det handlar om avundsjuka eller stora andra personliga problem när man ska trycka ner någon annan!



Att bli anklagad för att vara en dålig mamma är det värsta jag hört, du är världens nästa och gör allt för Loppan! Vansinne!



Lyssna aldrig på sånt, du, din familj och vänner vad som är sant och det är det viktigaste!



Kram gumman! Måste ses snart! :) <3

2012-01-23 @ 14:57:33
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Finns så jäkla mycket idioter "därute". Dina namntavlor är superfina och jag kommer garanterat att köpa flera stycken till mina tjejer:-)

2012-01-23 @ 15:25:16
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Ta inte åt dig, namntavlorna var jättefina och du är världens bästa mamma till Lo!



Styrkekram <3

2012-01-23 @ 17:55:57
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: Elin

Men åh vad tröttsamt... Måste antingen vara någon liten skitunge som har för lite att göra eller så är det en vuxen som är en omogen skitunge inombords som sitter och skriver sådant anonymt! Så otroligt fegt och larvigt så jag blir förbannad! Lyssna inte på sånt strunt, sådana kommentarer bottnar alltid i avundsjuka.



Tycker du verkar vara en så fin mamma och dessutom sjukt kreativ och begåvad som dessutom bollar att göra egna tavlor och designer till folk. Cred till dig! :-)



Kram!

2012-01-23 @ 18:11:19
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Usch vad trött man blir på såna människor. Jag är också känslig när det gäller kommentarer om hur jag är som mamma, man försöker ju sitt allra bästa och då vill man inte höra att man inte gör det bra.



Jag tycker att du verkar vara en helt fantastisk mamma! Försök att borsta av dig sånt där skitprat <3

2012-01-23 @ 20:42:01
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback