Sommarkänsla

2012-02-21 11:20:30 Vardag
» Kommentarer(1) «


Lo är fortfarande slemmig och hostig så vi fick skippa babysången idag, jättetrist men jag vill inte att hon ska smitta de andra barnen. Istället har vi slappat och myst under morgonen. Däremot så verkar hon piggare och äter bättre ♥.

Tänkte försöka städa idag och så jobba lite. Får se om vi hinner ut en stund också, soligt men otroligt blåsigt. Lo får sova inne idag, tyvärr. vad har ni för väder?

Längtar sååå sjukt mkt efter vår och sommar. Bli lycklig enda in i själen då jag ser att det är plusgrader ute, sol och bar asfalt. Bästa jag vet med vintern, typ.


Igår kväll så smaskade vi i oss jordgubbar och grädde, lite känsla av sommar fick vi allt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh så gott med jordgubbar :) nu vill jag ha sommar!

2012-02-21 @ 20:33:52
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback