Erbjudande!

2012-02-14 08:36:31 Vardag
» Kommentarer(2) «



Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, Charlie & Malte.

Men hej hallå, vad perfekt! Här satt jag precis & tänkte att jag ju måste göra en ny design nu när pojkarna har kommit - men när ska jag ha tid till det? Du gör ju designer helt i min smak! Får jag & barnen lov att beställa en av er, sköna fröken? :) Lämnar min e-mail ifall du hellre vill kontakta mig där (eller om du föredrar facebook så har du ju mitt namn i mailadressen, finns bara en av mig :)

2012-02-14 @ 17:44:48
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vilka bra erbjudanden :-) då jag följt din blogg ett tag så har jag sett vad otroligt duktig du är! Jag satt igår och försökte få till en egen liten header, men är nog helt dum då jag inte fattade mycket hur man skulle göra :p Bara att inse att jag behöver lite hjälp :-) Och sen skulle jag gärna vilja att dina tavlor pryder min "bebis" vägg :-) skickar ett mail till dig när barnen somnat! Kramkram

2012-02-14 @ 19:21:40
URL: http://lallamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback