Lillasyster Skorpan

2012-12-30 12:40:26 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(13) «


Nu när vi fick veta att det är en liten lillasyster som ligger i magen så fick vi också vårat stora problem, namn
Vi har helt olika smak denna gång och även om det är lååångt kvar till Skorpan kommer så vet jag hur svårt detta kommer att bli.
 
Vi vill båda att det ska passa med Lo, så att namnen låter fina tillsammans.
Inga djurnamn.
Gärna lite kortare, alltså inte typ Isabella då vi tycker det blir för långt, speciellt med efternamnet.
Ovanligt, i sverige idag finns det ca 370 flickor/kvinnor med namnet Lo.
 
Ja, tipsa oss gärna ♥
 
 
 
Till finaste Lillasyster ♥ Från bästa Newbie Serien!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh det är så svår med namn!
Jag tycker att Lo och Ella skulle passa fint <3
Men det är ju en smaksak!

2012-12-30 @ 15:17:33
URL: http://Fridaandfredrik.blogg.se
Postat av: Suzette

Det finns 103 kvinnor som har förnamnet Suzette. Av dessa har 49 namnet Suzette som tilltalsnamn.

Har också ett ovanligt namn! :)

Ni kommer säkert på något fint namn när det är dags för lillan att titta ut!

2012-12-30 @ 16:23:21
URL: http://suzettenilsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

Vet en tjej som heter Emma-Lo gulligt tycker jag :)
Lea och Lo
Tea och Lo
Jag ville att Emma skulle heta Esmeralda men då tyckte Erik att de var för lång och vi skulle bara kalla henne för Esme.
Bianca är också fint,

Nea och Lo lite kul för Nea är ju kort efter Linnea ( som även jag heter i mellan namn :))

Kram

Svar: Åh så sött!Leah heter tyvärr en av våra närmsta vänners dotter, Tea är jag inte så förtjust i.
Nea är ju så sött, men henke kallar alltid mig det tyvärr :/
Linnéa & Lo

2012-12-30 @ 19:20:26
URL: http://vitaherrgarden.blogg.se
Postat av: jennie

Lo och Dixie
Lo och Vilda
Lo och Rut
Lo och Tilia
Lo och Tyra

Några namn jag tycker är fina!

Svar: Tack för alla fina förslag :D
Linnéa & Lo

2012-12-30 @ 20:01:57
URL: http://jennieandersson.devote.se
Postat av: Josefin mamma till Oliver

Hur sött skulle inte Lo och Elva vara tillsammans ;D hihi!

Svar: Det var faktiskt jättesött, hihi Ett tag hade vi det som förslag till Lo i andra namn, då hon är född 1106011 :D
Linnéa & Lo

2012-12-30 @ 21:03:00
Postat av: Alicia

Lo och Lilly

Svar: Sött! Ska jag ta upp med sambon!
Linnéa & Lo

2012-12-30 @ 22:05:07
URL: http://aliciapalheden.blogg.se
Postat av: Anonym

Lo och Leia
Lo och Lilly
Lo och My
Lo och Nova

finns ju hur mycket fina namn som helst :)

Svar: Nova gillar jag massor, men min lillasyster heter Lova och Nova blir för likt, dessutom är ju Lo och Lova så likt redan. :)
Linnéa & Lo

2012-12-31 @ 08:57:22
Postat av: hilda fromm

Moa tycker jag är fint :)

2012-12-31 @ 12:26:35
URL: http://hildafromm.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker Nellie och Mira också är fint :) tur ni har ett tag på er ;)

2012-12-31 @ 19:09:51
Postat av: viktoria sidén

Några förslag som jag tycker passar :-)

Lo & Elma
Lo & Elvira
Lo & Timea
Lo & Alva

2013-01-01 @ 01:32:13
Postat av: Sofia

tuva
lovisa
saga
signe
inez
shanelle
leia
svea
selina
adeline
adina
savina
sabine
maya
ciara
selina
sindra
sabella
alva
sandya
belle
beverly
irma

Svar: Tack för alla fina förslag :)
Linnéa & Lo

2013-01-01 @ 18:46:08
Postat av: Jennifer

Belle, Enya är fint :)

Svar: Jättefina namn! :D hihi ska tas upp här hemma!
Linnéa & Lo

2013-01-02 @ 14:00:13
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se
Postat av: Petra

du vill inte sälja denna??:)

2015-09-04 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback