EN DAG, ONE DAY

2012-12-26 16:26:38 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(2) «


 
Imorgonbitti är det äntligen dags, det efterlängtade Rutin Ultraljudet ♥ Känner mig så otroligt spänd men också såklart en aning nervös, och natten lär blir värre. Men skulle det vara något så tar vi det då, inget vi kan göra nu. Så nu njuter jag bara av att räkna ner timmarna!
 
Vi hoppas ju kunna se en frisk bebis imorgon men också att vi ska få veta om det är en lillebror eller lillasyster i magen, ni som inte har gissat kan fortfarande göra det här♥
Jag och Henke tror på en liten bror, vet inte varför men efter min dröm så känns det vara så :) Har varit så säker på en till tjej men inte nu längre, hihi!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så mysigt! Vi ska till barnmorskan imorgon och lyssna på hjärtljud och mäta magen, jag längtar också :)

2012-12-26 @ 18:20:37
URL: http://Sandrasss.se
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Åh vad spännande, lycka till :)

2012-12-26 @ 21:43:28
URL: http://annaisabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback