12 - 12 - 12

2012-12-12 08:58:07 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(0) «


Igår på Lo's 1½ års dag så kunde Henke och jag för första gången känna små små sparkar utanpå magen ♥ Vilken fantastisk känsla och huga vad mysigt det var. Verkar som att även Skorpis är stark i benen, Lo sparkade ju mig så hårt i revbenen att jag svär på att de var blåa innuti magen. Men mest är det ju bara sååå mysigt. ♥
 
Det är verkligen ett litet barn där inne, och idag är det endast 15 dagar till RUL! Jag är sååå himla spänd!
 
Idag är jag och Lo lediga från dagis/jobb. Nu på fm ska vi bara vara hemma men sedan blir det att åka iväg för att framkalla julkort och fixa nya vita strumpbyxor till Lucia imorgon.
 
 
Glöm inte att gissa ni som inte redan har gjort det :) Ska ta och sätta ihop en lista strax på er som har gissat, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback