En bomb i mitt huvud

2012-04-03 10:41:01 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon på er! Hoppas ni hade en fin dag igår och att ni har sovit gott. För jag hade inget av dem.

Dagen igår var en av de värsta dagarna i mitt liv. Och natten har varit fruktansvärd, jag har haft en sådan extrem huvudvärk att jag inte har kunnat sova, trots ipren och alvedon. Tack och lov så vaknade Lo 06.30 och ville ha välling och sedan somnade hon om med mig till nu, 10.30. Tack älskade dotter för det ♥ Huvudet är lite bättre, men det gör fortfarande vidrigt ont.

Vet inte rikitgt vad det beror på, mat? Färg i hela huvudet? Yrsel som jag får så fort jag rör huvudet lite snabbare än vanligt? Ja jag vet faktiskt inte. Förjävligt är det iaf.

Så idag hoppade vi babysången, jag har ingen ork helt enkelt.

Några goda nyheter är iaf att vi målade klart Lo's rum igår och det blev helt underbart fint. Nu idag ska jag försöka städa ur där och kolla lite på internet vad vi kan behöva in dit!

Ha en fin dag så länge, återkommer sen ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Väntar med spänning på att få se en glimt av sessans rum :-)



Hua, krya på dig!!

2012-04-03 @ 12:55:00
URL: http://lallamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback