Lite här & lite där.

2011-09-23 07:42:58 Vardag
» Kommentarer(2) «


Igår var bloggen lite halvdöd, morgonen gick bra men jag märkte att Lo var kinkig, = inte sig själv. Så jag kollade tempen och lite feber hade hon. Ont i kroppen verkade hon också ha, så en alvedon blev det. Loppan vart piggare och nästan sig själv igen, men vi valde att bara mysa hemma.

Dagens planer var att gå på mammaträffan på Bvc idag, men eftersom jag har varit dålig och fortfarande har lite hosta så hoppar vi det, jättetrist men jag vill absolut inte smitta någon av de andra bebisarna. Så vi får vänta tills nästa onsdag då ja tror det var igen :)

Istället tror jag att jag och min mamma ska åka ut till Pysens i Matfors och kika på overaller, sedan är jag sugen att svänga förbi både PirumParum i haga och Birsta en snabbis. Lo behöver en pyjamas.. hmn, kräkskruttis.

Och när jag ändå är inne på kräk så kan jag berätta att Lo lyckades kräka ner hela sig två gånger igår + mig en gång och halva soffan... haha, alltid lika roligt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Liten kräkbebis! :D Det var My också när hon var liten, men det blir bättre sen när dom börjar äta mat :) Nu spyr hon knappet inget längre, så skönt :)



Ha en härlig dag!

2011-09-23 @ 10:24:57
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Skönt höra att Melker inte är själv med att kräkas massa massa.. Fast de gånger han äter smakisarna så kräks han inget, bara av ersättningen. Hoppas Lo mår bättre idag :)

2011-09-23 @ 12:12:55
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback