Fråga

2011-09-08 21:59:34 Frågor & Svar
» Kommentarer(0) «


Fråga från Annis:

Är det en baby Björn babysitter? Gillar Lo den?
Rek du den? Mvh Annis

Svar: Ja det stämmer bra, och Lo gillar den. Dock mycket mer nu än då hon var mindre. Jag kan säga att jag trodde vi skulle använda den mer, men Lo uppskattar babygymmet mer. Men det är ju såklart olika från barn till barn. Min lillasyster tex satt alltid i babysittern! Så om jag skulle köpa dem idag så skulle jag nog endast köpa ett babygym. Dock hade vi turen att få båda, så självklart använder vi dem så fort det finns tillfälle och Lo vill leka utan mamma el pappa ;). Men jag kan säga att Baby Björns babysitter är helt suverän, jättefin, enkel men så bra eftersom det är rätt djup, så en nyfödd kan ligga där! :) Hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback