Tekakor

2011-10-09 08:06:25 Mat & Bakning
» Kommentarer(0) «


 

Dåligt bloggande igår. Efter att jag hade skjutsat Henke till jobbet gick jag och Lo över till mina föräldrar för att äta frukost, japp nybakta tekakor, omelett, te mm. Jättemysigt var det. Vi blev kvar där en stund för att sedan åka in till Stan och möta upp Lo's gudföräldrar, Emma & Jeppe ♥ Såklart var det jätteroligt att träffa dem och när Henke slutade jobba tog vi alla en mysfika på Charm, räkmacka is the shit!

Kvällen däremot spenderade vi på Bullås, underbar middag hos Farmor Katarina och Bonusfarfar Peter. Även fina vänner till dem var där och Lo fick såklart presenter ♥ tack!

Så var våran dag igår, kanon skulle jag nog säga!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback