Måndag

2011-10-24 09:55:01 Vardag
» Kommentarer(2) «


Då var det måndag igen, tiden och dagarna går verkligen för fort. Igår var det dörr här då jag och Henke städade ur Loppans kommande rum från kartonger, kläder, möbler mm. Nu är rummet i princip tomt och i veckan har vi tänkt att måla det! :) Känns jätteroligt. Sedan till helgen har vi tänkt att beställa hem tapeten som ska finnas därinne.. om vi nu kan komma överens om vilken. Henke vill som jag har skrivit tidiagre ha rosa och jag grönt.

Så ja, vi får se.

Idag då? Jadu, jag och Lo har inga planer. Jag har pysslat lite nu under morgonen då Lo har sovit och målat om en fin krok med ett hjärta från rött till silver. Funderar nu på att även måla om våra jul ljusstakar till silver istället för röda. Är ju inte så mycket för rött. Aja, jag får se.

 

 

Dessa är underbara, håller sig fina och mjuka i tvätten och sitter kanon!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, jag undrar hur du berättade för dina föräldrar att du var gravie? Kram Emma

2011-10-24 @ 10:39:49
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Jo, men det gör jag nog faktiskt!! Så söt hon är lilla Lo, underbart namn också :D Springer vi på varandra i Sundsvall måste du lova att rycka tag i mig så att vi får säga hej på riktigt, det vore kul :D Kramar

2011-10-24 @ 10:56:44
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback