Lita på rosa..

2011-11-07 09:22:56 Skor & Kläder
» Kommentarer(2) «


... Med risk för ett sjukt reklaminlägg så måste jag bara få rekommendera Vanish. Jag litar sällan på reklamer och tycker ofta de är överdrivna. Produkterna är ofta svindyra och fungerar såklart inte. Men Vanish vilken jävla grej.

Jag har fått bort stora rödvinsfläckar, ingrodda fettfläckar, gamla chocklad och fettfläckar..helt sjukt bra. Allt går bort, och ja det har varit på vita kläder och vet ni vad det bästa är - Vanish bleker inte!

Lovas mössa som hon fick av mig, den vita med hennes namn hade säkert 20 fläckar på sig. Hon hade fått dem på dagis och de var helt sjukt omöjliga att få bort, mamma min hade provat att tvätta den direkt men fläckarna försvann ej. Vet inte vad de kom ifrån men det såg åt som stora fettfläckar.

Jag tog hem mössan och tvättade den, först blandade jag vatten och vanish till en liten röra och la på de värsta fläckarna och lät mössan ligga ca 15 min och sedan tvättade jag den med vanish - Och visst försvann dem, allihopa! Mössan ser som ny ut och de fina bokstäverna i olika färger har fortfarande samma färg.

SÅ ja, man kan lita på rosa ;)

Linnéa ♥ Vanish


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller helt och hållet med! De är någonting vi inte kan vara utan!

2011-11-07 @ 10:33:50
URL: http://sofiewassman.blogg.se/
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Då måste jag iväg till affären och köpa hem, är en sån som inte heller tror på alla såna där medel och därmed inte ens provat..

Här hemma kör vi med galltvål, den har fått bort alla dess fläckar.. Utom fettfläckar och jag är så bitter på att jag fått slänga massa klädesplagg just pga. dessa fettfläckar

2011-11-07 @ 11:30:17
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback