Äntligen Fredag

2011-11-18 07:33:48 Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon fina.

Gårdagen var jobbig. En trött mamma som gör allt för att underhålla sin lilla dotter. + en massa städning, tvätt och annat tråkigt skit. Ja, det var väl vad som utlöste hur jag kände mig. - Otillräcklig.

Kvällen däremot blev bättre då jag och Lo mötte upp Emma & Malin för en fika, en massa mys och prat. ♥
Tack för alla fina ord ni skriver, det värmer och det hjälper. Nu hoppas jag att det ska vända igen, och att jag ska bli mig själv.

Dagens planer ser iaf väldigt bra ut, förhoppningsvis en prommenad nu under morgonen (om det nu går, jävligt halt ute..) sedan åker jag och Lo hem till Elin & Svea för mys. Förhoppningsvis får vi också besök av Johanna m. barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback