YOU CAN'T READ MY POKERFACE

2011-05-30 07:31:00 Lo i magen ♥
» Kommentarer(1) «


Fortsätt att gissa ni som inte har gjort det tidigare ^^ ju längre tiden går desto större chans att gissa rätt!





Annars då? Jo jag mår bra, sovit helt okej även om nätterna är rätt jobbiga. Har så grymt mkt SD och ofta förvärkar hela morgonen. så en aning trött är jag allt, men mår ändå grymt bra på något konstigt vis. tror visst jag har gått in i en energiperiod :P igår bakade vi bullar, jag tvättade 2 tvättar, och plockade en massa.. till och med Henke är tröttare än jag och tycker jag beter mig som en duracellkanin! :D haha

Lillan strejkade iaf rejält igår under bakningen, men det struntade jag i..jag ville ha mina bullar! :)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men då är det snart på gång. Brukar dom inte säga det att dagarna innan bäbis kommer så får mammorna för sig att storstäda, möblera om och sånt konstigt. Du kanske bakar bullar och tvättar ;)

2011-05-30 @ 15:04:21
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback