HMN.. JA

2011-05-23 20:52:11 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ja, jag är trött idag med.. höll på att somna säkert 5 gånger på jobbet, eller nej.. jag höll inte på att somna men jag hade lätt kunnat göra det! Efter jobbet strosade jag runt i ca en timme på stan eftersom jag väntade på Henke, mycket förvärkar men jag fick iaf med mig en ny bodyshower och bodylotion hem!

sedan har vi käkat på Biteline idag, jag var så grymt hungrig och trött så att börja laga mat var inte aktuellt. gott var det iaf :) nu sitter jag i soffan, har precis badat och ska snart trycka i mig en nyttig smoothie! ♥

Ledsen för tråkiga inlägg utan bilder idag, jag ska försöka ta igen det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ett litet tips mot tröttheten om du måste vara skärpt men är supertrött; käka kolhydrater. Typ banan, äpple och mer bananer. Och drick mycket vatten! :)

2011-05-23 @ 21:41:17
URL: http://mtbsara.blogspot.com
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: hihi säger bara som det är :)

Jo det kan jag förstå, man blir alltid lite tokig på att vänta i slutet! Men ta det lugnt bara och jobba inte ihjäl dig.



Aw tack va gullig du är! Så kul att höra <3 Kramar

2011-05-24 @ 00:22:24
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback