PANIKEN

2011-03-15 20:02:56 Vardag
» Kommentarer(6) «


Jag har panik, samtidigt är jag totalt utmattad! förstår inte hur jag ska hålla ihop snart! Fasen, Mars månad har gjort sin första halva det betyder att det börjar närma sig, jag längtar verkligen men jag får panik.. vi har fortfarande massor att inhandla, både kläder, skötbord, ny säng och en massa små prylar! + att jag har insett att vi har för litet! fattar inte hur allt ska få plats i våran 2:a!!!!

Jag kanske överdriver, man jag har faktiskt panik.. vi har för litet, båda jobbar 100% och kommer göra den till Bf dagen och ja, det är massor som ska handlas in!

- - - - - - - - - -

Vagnen var iaf superfin, bild får vi ta imorgon.. jag ska försöka få i mig något att äta och försöka att slappna av en stund.. Lillan mår inte bra av att jag stressar och får panikattacker!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Försök slappna av, vet att det är lättare sagt än gjort.

Känner igen paniken, jag möter den dagligen. Helt sjukt vad tiden går fort, och så mycket som ska hinnas med.

Men det betyder också att dagen då vi får träffa de små närmar sig med stormsteg :)

2011-03-15 @ 20:09:06
URL: http://Lillisandal.blogspot.com
Postat av: My

Det kommer ordna sig. Du måste ju inte ha alla kläder innan tjejen föds, går ju handla efteråt också :)



Vi bor med i en tvåa, men vi känner ingen stress de första året. Visst, de kommer vara grejer överallt, men man får komma på smarta lösningar så grejar det sig :) Tänk att ni snart får mysa med er prinsessa där i soffan/sängen :)

2011-03-15 @ 20:23:20
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Linnéa - bebis i magen

Gulliga er, självklart ser jag mest på hur underbart det kommer bli när lillan kommer.. längtar ju som en tok! :) och många gånger tycker även jag att en tvåa funkar.. det är bara det är vi inte har så mycket plats över.. men det är klart att det kommer gå ändå:P och när det gäller kläder så förstår jag ju att vi inte behöver handla allt innan, men det är ju skönt om vi slipper springa på birsta två dagar efter förlossningen ^^ haha



Nu ska jag vila! :D Kram på er!

2011-03-15 @ 20:32:12
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: My

Medan du vilar upp dig på BB så fixar Henke kläderna ;) så gjorde syrran och hennes man. De kan/orkar inte sitta där hela dagarna man är där ändå! :)



kram på dig!

2011-03-15 @ 21:47:19
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det löser sig fina du! Huvudsaken ni har blöjor och lite kläder till lilla tjejen. Allt annat kan man köpa efter om man inte skulle ha hunnit. Och om att ni bor trångt, det går också. Vi bodde i en tvåa tills Milton var 1 år och 3 månader.

2011-03-16 @ 08:41:44
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskade vän de löser sig, du vet att du har mig också.. jag hjälper mer än gärna till.. skulle det vara något som ni behöver den första tiden så får ni skicka mig! Jag älskar er så fruktansvärt mycket. alldelesför längesen vi sågs nu :( <3

2011-03-16 @ 18:47:28
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback