DU & JAG

2011-03-18 07:18:00 Kärlek
» Kommentarer(1) «




Du och Jag ♥ snart ska vi bli en familj, jag ska snart föda fram vårat genemsamma barn. Ett barn av kärlek, ett barn av obeskrivlig lycka! Du och Jag, hälften av oss! Så jäkla underbart vackert!

Vi firar idag 5 år och 9 månader tillsammans! Det är lång tid tycker jag, en lång underbar tid som vi har haft tillsammans, och jag ser fram emot ett långt liv med dig Henrik ♥


Du är verkligen världens snällaste, du bryr dig om mig och du älskar mig! Du har mitt hjärta nu och föralltid!


Kommentarer
Postat av: josefine

Ni är så fina tillsammans :D

VAd länge ni har hållt ihop hoppas ni håller länge till !

2011-03-20 @ 18:43:39
URL: http://joseefíiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback