MAGEN

2011-06-06 12:00:58 Lo i magen ♥
» Kommentarer(3) «


 

 

Barbapappa nr 1 här!

Brisningarna har jag än så länge klarat mig utan, PEPPAR PEPPAR .. vågar inte hoppas att jag klarar mig hela vägen men jag håller mina tummar! :)

 

Jag och Henke håller på att bryta ihop nu, vi har tillochmed gått över i det stadiet där vi tänker "det fanns visst ingen bebis över till oss" ... hmn, jaa även om vi innerst inne vet att det inte är så, så har vi svårt att tro det nu.. :S

 

Måste ta och aktivera oss, pallar inte att vara hemma.. blir ju förtusan galen! haha Några tips på hur vi ska glömma för en stund att vi borde ha en bebis här!???

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Ens tålighet sätts verkligen på prov i slutet av graviditeten - så jag kan förstå om ni blir lie tokiga vid det här laget =/ Mitt bästa tips är att ta fram yatzy-blocket, något gott att dricka och ut i solen! Så fördriver jag och min man våra "sista" dagar, njuter av varandras sällskap och det härliga vädret :) Kanske en liter för mycket jordgubbar också... Hoppas er lille kommer snart!



((Min väninna som var +6 bestämde sig en kväll för att äta två ananaser och gå en riktigt lååång promenad. Någon timme efter hemkomst så startade det. Har hört flera som det fungerar för - man vet ju aldrig :)))

2011-06-06 @ 17:48:02
URL: http://ivntanstider.bloggproffs.se
Postat av: victoria öhman- blivande mamma (bf 11 juni)

Du har riktigt fin mage :) Och måste vara skönt att inte ha bristningar, själv har jag tyvärr fått bristningar på typ hela magen! :p Inge roligt alls..



Förstår att det känns tungt och jobbigt att gå över, men försök att hitta på så mkt som möjligt för att få tiden att gå, promenera om du orkar, umgås med vänner, spela spel och sådant. Också kommer snart eran bäbis till er :)

2011-06-06 @ 21:20:20
Postat av: Carro

Gå på bio :) Laga en massa godmat och frys in i frysen. Lovar, de är inte en hit att stå och laga mat när man har just fått en nykläckt bebisen. Då kan de vara skönt att bara ta upp nåt ur frysen och värma :)

2011-06-06 @ 21:25:39
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback