BF + 1

2011-06-03 12:58:24 Lo i magen ♥
» Kommentarer(3) «


Henke försökte muta Lillan i magen igår, med en bil.. så om hon kommer idag så får hon en bil när hon fyller 18, haha.. tyvärr verkar hon inte ha uppfattat det, eller så mutar vi för dåligt! Ska iaf ta en jäkla powerwalk när Henke kommer hem från jobbet, ska göra allt för att få henne att inte trivas därinne längre :P Känns ju som en evighet att vänta tills onsdag (hinnsvepning hos Bm) så om det nu går att göra något så ska jag iaf prova!

Ska ta en magbild sedan också, dock tror jag inte det är sådan stor skillnad men vem vet när sista magbilden tas?! :)

Annars när det gäller min status, jaa har fortfarande förväkar till och från.. har väl i princip HELA tiden sammandragningar och mår illa väldigt ofta. Men här händer inget.. dock tycker jag inte att förvärkarna gör speciellt ont, 1000ggr värre klarar jag lätt! hihi

Ska försöka bli klar med att göra mig klar.. har segat hela dagen nu, fixat med nya photoshop och raderat lite onödigt skit på datorn. Hörs sen! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Färdknäppen och hinnsvepnings är typ samma sak, ifall ni inte vill vänta till ons. :P två som jag känner har fått igång förlossningen efter fk, sen om det egentligen har något samband kan man aldrig vara säker på.

2011-06-03 @ 14:17:29
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Nu blir jag alldeles till mig i trasorna. Du som brukar uppdatera så mycket men nu har du inte uppdaterat på en dygn. Jag håller tummarna för att du är inne på förlossning. :)

2011-06-04 @ 09:15:26
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej! Såg att du inte uppdaterat nu på ett tag så blir nyfiken om det är någon bebis på G kanske? :-) Kram

2011-06-04 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback