H&M

2011-01-06 19:22:38 Vardag
» Kommentarer(1) «


 

 

Fint och beställt från H&M, får nu se hur dessa blir.. alltid svårt att handla nu när man växer, men dessa är tänkt att jag ska kunna ha efter bebis har kommit! Tyckte ju att de var så fina, så jag får väl prova och funkar de inte nu så får jag skicka tillbaka dem!

Verkligen älskar de ljusa färgerna, såå sommarfint!

Måste ju bli mammafin till sommaren ^^ hihi eller hur?!! Längtar verkligen efter våren & sommaren nu, av många anledningar:

bebis ♥ värme grillat 6år  havet  sand  kvällspromenader  musik  fina klänningar  solglasögon  blommor  glass

 

♥ Sommar i mitt hjärta, hihi


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, nu längtar ju jag mer än någonsin efter att ha läst detta. Men utanför ser jag inget positivt :(

2011-01-06 @ 20:03:32
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback