HÄRLIG MORGON!

2011-01-25 09:30:32 Vardag
» Kommentarer(2) «


Tisdag, alltid skönare än måndag! hih idag är det lite kyligare men ändå rätt skönt, -4 och sol! :) det gillar jag och lillan i magen! Igår var det fullfart i magen min och det verkar bli så även idag!

Tänkte ta och skriva en lista sedan på alla namn jag kan tänka mig och även be H göra det, har nog insett nu på slutet att vi har lite olika smak och att det är väldigt svårt! Har absolut inte tänkt oss att bestämma innan men det är alltid bra att ha två eller tre favoritnamn på lager!

Tipsa gärna om mer namn! :) det gillar vi starkt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej, namn som jag tycker är fina är Michelle, Jasmin, Josephine, Saga.

2011-01-25 @ 11:07:59
URL: http://ninisssen.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

hehe det är alltid lika roligt de där med namn. När vi väntade Milton var vi helt oense. Vi började nästan att bråka varje gång vi pratade om namn, men sen när han väl var hos oss så kom vi överens om 2 namn bara sådär helt plötslig. Så nu när vi väntar vårat andra barn har vi bestämt att vi inte ska disskutera några namn innan liten är här. :)

Lycka till och hoppas att ni kommer bättre överens om namnen än vi. :D

2011-01-25 @ 11:30:54
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback