FAIRYTALE

2011-01-24 11:31:31 Inspiration
» Kommentarer(1) «










WE ♥ IT

Det är måndag igen, och som vanligt är jag jättetrött! Men mina deppdagar förra veckan känns nästan som bortblåsta. Hoppas det fortsätter så. Det vart lite shopping i helgen till Pyret, dock lite småtråkiga saker men absolut nödvändiga! Listan blir roligare att titta på hela tiden!

idag är det ljust och härligt ute, riktiga vårkänslor får man då det är +5 grader, helt otroligt och jätteskönt, tänk vad underbart om det skulle fortsätta så här.. tyvärr så vet jag att det inte blir så men idag ska jag hoppas!

Snart är det dags för lunch, vi hörs senare! Puss hej!


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Mysigt med 5 plus, lyckos er.

2011-01-25 @ 15:04:10
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback