BEBISSHOPPING!

2011-01-15 15:28:45 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(0) «


Hej på er! Hoppas ni har haft en bra lördag hittills! Magbild är efterfrågat och självklart, jag och H ska fota magen lite nu så kommer det upp en om en stund! Lilla växar ju så det knakar! ^^

idag blev det en sväng på Birsta för oss, En ny adidas axelväska = skötväska fick följa med hem, Jag tycker att Brios skötväska är både dyr och tråkig, + att adidasväskan kan jag använda när jag vill! En rosa blev det, har en blå sen tidigare så det blir fint med en rosa att variera med ^^ Bild kommer.. sedan fick även den stickade dressen följa med hem, fast i rosa! Den fanns bara i storlek i rosa och H tyckte den var så fin så då slog vi till!
Kanske hittar vi en grå också?


Som ni ser haha så kommer jag måste börja ha rubriker på sv ;) tokigt men det går inte längre då det handlar såå mycket om bebis! ♥ haha, säkert bara jag som tänker på det!

Bilder kommer som sagt om en stund! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback