Internet.

2011-08-29 10:20:51 Vardag
» Kommentarer(3) «


Ny vecka och nya tag - underbart! Denna vecka ska jag ta tag i träningen på riktigt. Långa promenader och såklart äta mycket bättre. Fika hit och dit är alltid gott men inte så bra! Idag blir ett undantag då vi ska hem till Elin och Svea på lite mamma&barnmys! Jätteroligt!

Och ang. internet.. så less nu, vi har nu väntat i snart 2 månader för att få igång rätta internet - Bredbandsbolaget. Men det fungerar ännu inte. Hur jäkla svårt kan det vara, blir så sjukt less.. vi är ju rätt beroende av internet, visst klarar man sig utan men alla räkningar och liknande fixar vi ju via internet. Vi ringde igår igen så jag hoppas det kommer igång idag. Internet funkar ju liiite men knappt så det går att surfa eller lägga upp bilder, 1 bild tar typ 10min... drygt.

Så förhoppningsvis kommer det igång och då har jag mycket bilder att visa. Nu ska jag göra mig och Loppan klar, äta lite och sedan drar vi iväg ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det är bra med er Linnea. Kram från oss

2011-08-29 @ 14:18:54
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

Surt, hoppas det kommer igång snart! :)

2011-08-29 @ 15:13:29
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Felicia - Mamma till Melwin ♥

Vi hade också problem med bredbandsbolaget, men fick igång det efter en månad utan nät.. Sög ruskigt mycket, så jag förstår dig! Man är rätt beroende, och inte bara för blogg & facebook, utan faktiskt räkningar också..



:/

2011-08-29 @ 21:37:23
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback