Back

2011-08-03 07:57:32 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon fina läsare!
Lo gav mamma riktig sovmorgon idag, 06.30 vaknade lilla Loppan (somnade vid 23.30 kanske?). Jätteskönt, haha inte för att det brukar vara jobbigt de andra dagarna men ändå! Lo sover ju alltid hela nätter :) och vi hoppas såklart att det fortsätter så, och om inte.. nothing to do.

Iaf så har vi sovit jättegott, Lo sover fortfarande med oss men snart ska vi prova att lägga henne i sin egna säng. 2 månaders dagen kanske..? Idag har vi lite planer, jag ska göra lite hushållsysslor som tvätta, dammsuga och plocka ihop klädhögarna som är i sovrummet. Sedan ikväll ska Emma komma hit och fota oss så vi kan skicka in till tidningen. Ska också fixa lite annat smått och gott!

Annars då, Jo jag är tillbaka på min startvikt 58kg! :D Känns såklart jätteskönt, men kroppen är ju inte direkt den samma som tidigare, rätt slapp fortfarande. Så nu ska det tränas.

Dessutom ska jag sätta upp ett nytt mål, 55kg. Så raska prommenader, styrketräning är det jag kommer börja med. Och så fort jag har varit på efterkontroll och blivit godkänd ska jag ut och springa! :)

Japp, dags att ge sig ut kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Oj vad olika man kan väga :) Är du kort? Jag tycker att du ser ganska lång ut på bilder :) Jag är ganska kort men väger exakt 10kg mer än dig men jag tror ändå inte att ngn skulle beskriva mig som tjock :) Dock så tänkte jag gå ner 8kg ändå. :)

2011-08-03 @ 11:06:19
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback