FRÅN GINA TRICOT

2011-04-12 20:48:43 Vardag
» Kommentarer(5) «


 

Denna underbaring vill jag ha i min garderob, undra om den finns i butik ännu? får ta en sväng föbi och kolla!

Ska ta och påbörja en ny design, så om det är lite dött här resten av kvällen så vet ni varför.. men man vet aldrig, ibland ploppar det upp ett inlägg ändå ^^

 

Ser också att det har kommit lite nya läsare, VÄLKOMMNA! Jätteroligt, hoppas ni gillar min blogg och att ni stannar! Ni får jättegärna skriva en liten rad om er själva! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag hade ju velat veta mina blodvärden, om jag fortfarande har äggvita i urinen, vad jag väger osv osv men om allt detta sa hon bara "det kan ni ta nästa gång". :(

2011-04-12 @ 21:10:02
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klänningen finns på gina nere i stan!

2011-04-12 @ 22:34:23
Postat av: victoria

hej fina du! är de nåninting du/ni önskar er när lillan är här? jag och anna kommer inte riktigt på nå bra :( haha. kram!

2011-04-13 @ 08:27:04
Postat av: Linnéa - pyret i magen

Victoria: Hej på dig fina du! :) Ojj, men gud inte behöver ni köpa något! Tokstollar! haha



Men om ni väldigt gärna vill köpa något så uppskattar vi självklart det! :) söta ni! Jag ska fundera ut om det är något speciellt vi önskar oss! Annars så blir vi alltid glad för allt, både fina kläder eller praktiska, en fin filt eller en nalle! <3 Kram på er!

2011-04-13 @ 08:44:42
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Det var en riktigt fin klänning! :)

2011-04-14 @ 17:37:00
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback