THE GOOD WIFE

2010-09-27 21:58:05 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Sitter och kollar på serien The Good Wife, inget vi brukar se men idag så var det spännande så ja, varför inte ^^
Annars idag då? Jaa jag har suttit med Jonnas design hela dagen, nu väntar jag bara på bilderna från henne.. eftersom min mail inte funkar så lånar jag H's några dagar, förhoppningsvis så blir min fixad imorgon!
jaa, desigen känns iaf bra tycker ju själv att det är fin som den är just nu så jag hoppas slutresultatet bli bra!
Vi har också varit på en visning idag, tyvärr var det inget för oss. Ett renoveringprojekt från topp till tå, och då menar jag verkligen allt. tak, golv, väggar, kök, badrum ... jaa först så vore det en utmaning men när man ska börja med att riva golv och väggar kändes som att det blev föööör mycket ;) hihi men kul att kolla iaf!
Imorgon har jag inget planerat, kanske en fika med någon fin vän? Någon som är sugen?
Jaja, nu mys med hjärtat och sedan sängen! ♥ Vi ses imorgon fina läsare!
-
Söta och älskade Pancakes ♥ hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ohh, vad söt Pancakes är! <3

2010-09-27 @ 22:17:32
URL: http://greeneye.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback