TANDOORI HOUSE ♥

2010-09-22 19:10:09 Vardag
» Kommentarer(0) «


♥ Vet ni, om man ska ja göra mig ritkigt lycklig, Ta mig då till närmsta Make-Up Store så jag får frossa, och sedan bjud mig på den goaste maten i stan.. Tandoori House! Då är jag lyckig ^^ hihi

Så vet ni, jag är just nu lycklig. Make-Up Store har öppnat i Birsta vilket kan bli farligt då jag kommer spendera min lunch där + alla mina pengar! haha, idag fick ett nytt läppstift följa med hem, Crust heter det. Ett Nude/orange som är superfint! Och jaa, vi har precis beställt hem mat från Tandoori! ♥ hiihi Lyckligtjej _89 ^^

Dagens jobb har gått bra, imorgon stänger jag och sedan jobbar jag 8.30 - 12.00 på fredag! Skönt!
Nu mys och snart idol!



WE ♥ IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback