SOMETHING GOOD AND SOMETHING BAD

2010-09-28 19:30:01 Inspiration
» Kommentarer(0) «


Hemma igen från Birtsa, tyvärr så kunde inte H bestämma sig för vilken jacka, idag igen.. hmn, så håller på bli lite smått galen på honom. Vi passade på att äta lite där, då det skulle bli så sent med mat. Var också in och handlade på Body Shop, en ny body butter och sedan en tripp på maxi för att handla lite till kylen! Nu är vi hemma igen och jag måste fixa lite inför jobbet imorgon. Jobbar kl 13.00-20.15 men innan alltså 09.00 - 12.00 så ska jag på en säljutbildning, hua är lite nervös .. vet ingen annan som ska dit! Men det går nog bra, hoppas jag ^^

Jaa, som ni förstår blir det dött här imorgon men deppa inte, på torsdag är jag ledig så då får ni se mer av mig! Lovar att iaf lägga in två inlägg imorgon, så helt dött blir det aldrig ;)hihi aja, nu halv åtta hos mig och fix!

Love ♥

 

I have alot too think about.


weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback