SOME WILL COME TO HEAVEN, SOME TO THE STARS

2010-09-12 18:17:01 Om Mig
» Kommentarer(1) «


★ Ohh det är så himla fint med stjärnor, har helt glömt det! Shit, nu när jag sitter och grejjar med Maddes design så blir jag himla sugen på en ny till mig själv, tänkte nog börja på en och så får jag se när jag byter, älskar ju denna jag har just nu med!
Oh, ikväll så kanske brorsan & Sara kommer hit för film, vi tänkte också frossa i avocado och räkor och kanske lite lakris, alltid lika underbart!

IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Chinos, grå

KLÄNNING/KJOL: -

TRÖJA/LINNE: Vitt linne, turkos/vit randig tröja

JACKA: Gröna, från H&M

SMYCKEN: Min ring, min ring från Grekland (fick av Sara!)

VÄSKA: -

SKOR: Vita slim converse

HÅR: Uppsatt, slarvigt

BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Cacao

BODY SHOWER: Body Shop Shower, Cacao

SMINK BAS: Solpuder från Isadora

MASCARA: Loreal Double Extension

ÖGON: -

LÄPPAR: Dust, Make-Up Store

PARFYM: -

NAGELLACK: Beige från Depend

DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart , Hilarie Burton, Jessica Stroup ★

DAGENS INKÖP: Lite nytt till Pancakes

DAGENS VILL HA: Nytt till lägenheten, en större lägenhet & ^^

DAGENS BÄSTA: Söndagsmys!


Kommentarer
Postat av: Klara

Hallå! Tack så mkt, då är det nog OK att använda dem. Det fanns väldigt mycket fina bilder där!

2010-09-12 @ 19:32:12
URL: http://sugarfree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback