RAIN LIKE SUN, TASTE LIKE WINTER

2010-09-21 07:34:14 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tisdag, vill ni veta alla bra saker med tisdag:

 

Första riktiga dagen på Polarn & Pyret

Hårmodell åt Katarina på Sprej = jättefin i håret

Det regnar idag, så då gör det inget att jag kommer vara inne från 9-20.15 ^^

 

Dagen ser ut att bli bra, veckan också för den delen. Jobbar nu fram till fredag sedan ledig hela helgen!

Får se vad vi hittar på till helgen, har några förslag men inget bestämt!

 

Ja iochmed mina planer idag så finns risken för en halvdöd blogg, men jag ska försöka hinna med några inlägg! ♥

Kanske måste jag fixa en ny mobil som klarar av att blogga från mobilen.. hmn, den jag har nu är ju ändå på G att gå i graven!

Puss på er så länge!

 

WE ♥ IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback