MY MAKE-UP

2010-09-27 16:03:29 Make-Up
» Kommentarer(0) «
















Mitt smink, bild 1- 4 ögonskuggar från Make-Up Store och Isadora. Älskar dem alla! Särskilt det nya turkosa, toxic heter det och kommer från Make-Up Stores kollektion Extreme! Bild 5, basen! Både från Make-Up Store, Body Shop och Isadora. Bild 6, mina läppstift, det nudefärgade från Make-Up Store heter Dust och finns alltid i väskan! Annars så är jag ganksa dålig på färg men ibland något rött eller orange :) och sist men inte minst mina borstar, från både Make-Up Store, Body Shop och ett budgetfynd!

♥ Min kärlek!

Inte världens bästa bilder men det får väl duga säg ^^ nu ska jag möta upp älsklingen och gå på visning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback