LIKE A BEAUTIFUL MORNING

2010-09-12 10:35:09 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon på er, söndag, endast en dag tills jag börjar på Polarn & Pyret hihi, tyvärr regnar det idag.. men jag antar att det blir en härlig mysdag istället! Eller rättare sagt en myshelg! För det har det varit.
Började se Robin Hood (senaste filmen) igår, men orkade inte se klart så det gör vi nog nu till frukosten! hihi
Annars då? Jaa igår fixade vi lite i lägenheten, eftersom bordet vi köpte var så sött/snyggt/lite gammeldags så ville vi få in den känslan lite mer, några ★ och ljuslyktor gjorde allt mycket bättre, mycket fattas för att göra mig helt nöjd men nu är det fint tycker jag! ^^ Fullkommligt älskar söta små ★ just nu!
WE HEART IT

Kommentarer
Postat av: Klara

Är det OK att ta bilder från We heart it till bloggdesign och sånt? :D

2010-09-12 @ 12:01:45
URL: http://sugarfree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback