A MISSTAKE

2010-09-20 13:42:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


Hej på er alla läsare. Jag tänker skriva ett inlägg om mina känslor nu, inlägget handlar om mig.
Jag skrev ett inlägg igår, en dumt inlägg, några kanske läste.. och kanske inte.
Jag vart väldigt ledsen igår, det spelar ingen roll längre varför men jag vart ledsen. Efter att jag vart ledsen skrev jag ett inlägg. Jag tänkte inte så mycket under tiden jag skrev det, jag vara bara känslig.
Jag kanske var överkänslig, omogen och barnslig.. det tror jag säkert.
Jag är ledsen för det jag skrev, jag vet faktiskt inte varför. Imorse ville jag ta bort det, och det gjorde jag.
Jag tyckte att faaan Linnéa, va inte så känslig!
Mycket kanske är förstört, än vet jag inte. Jag ber om förlåtelse för det jag skrev, Jag kan helt ärligt säga att jag var som en omogon 13åring, som var i det känsligaste rummet på jorden och på det hade mens.. jaa, jag var omogen. Jag vet! Så därför ber jag här och nu om ursäkt, för säkert 5:e gången idag, det kanske inte hjälper.. men jag är bara människa.. jag som många andra kan göra fel och det gjorde jag. Jag kan inte ta tillbaka det men jag kan be om ursäkt, sedan om de godtas kan jag inte avgöra..
men som jag nyss skrev, jag var sårad och jag är bara människa. vi gör fel, kanske inte alla.., men jag vet att jag ibland gör det. :( min familj, mina vänner betyder oerhört mycket för mig. Jag vill kunna finnas där för dem, alltid.. och ibland kanske jag misslyckas även där.. men jag vill era väl och jag är ledsen för det omogna inlägget jag skrev!
Förlåt. ♥

Kommentarer
Postat av: .

.

2010-09-20 @ 20:57:26
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback