WORST MORNING EVER!

2010-10-26 09:20:18 Vardag
» Kommentarer(0) «


Faan nu ska ni få höra min värsta morgon av alla! USCHA! Jaa, började med att jag var sjukt trööööött imorse när klockan ringde, sedan så skulle jag ta min medicin för magen som jag hämtade ut igår, och självklart var det inte en tabletter jag skulle ta utan stora "pulver" bitar, uscha.. inte alls kul.

Jaaa, min dåliga morgon slutar inte där.. magen vägrade också behålla de lilla som jag åt.. och nu sitter jag med magont och är döhungrig.. hmn, och nu till det sista som gjorde min morgon till en mardröm.. H ringer och säger att jag ska ta det jättelungt då det är jättehalt ute på vägarna, så jag väljer att åka ner för den backen som är minst brant där vi bor, (man måste ner så det är bara att välja), jag kör typ 5km/h och ändå så glider jag ca 50 meter utan att få stopp.. hmn, vinterdäck har vi men de är dubbfria :( så när jag seda inser att det är omöjligt att både ta sig ner och upp så får jag självklart panik, ringer H och ber honom komma, men eftersom han har möte så måste jag vänta!

Tillslut så fick jag iaf tillåtelse att stå på en parkering där jag fick stopp, och så gick jag till jobbet istället.. tog en himla tid men jag lever iaf nu!

Härligt morgon va!!!!!

Nu ska jag försöka äta nått! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback