ROCK YOUR WORLD

2010-10-11 13:54:23 Om Mig
» Kommentarer(0) «


ALLMÄNT...
Namn: Linnéa
Piercingar: I öronen
Tatueringar: Nej, men vill!
Längd: ca 165 cm.
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Trivs kanon, en lite större lägenhet kanske!

Tänker du på självmord: Nej!!
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dem
Vilket shampoo använder du: Loreal Expert, Vitamino Color (tror jag den heter)
Vilken parfym använder du: The Body Shop – Vanilla, Burberry - Sport och DKNY
Vad är du rädd för: Mycket, men det är inget jag går och tänker på!
Gillar du att tvätta: Nej, vem gillar det!?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Usch NEJ!


SENASTE...

Film du hyrde: Var så längesen!
Film du köpte: Eclipse
Låten du lyssnade på: Thinking of you – Katy Perry
Låten du hade på hjärnan: -
Låten du laddade ner: -
Personen du ringde: Lina, men inget svar, RING MIG!!
TV program du tittade på: Vampire Diaries
Personen du tänkte på: Lina J


FAVORIT...

Mat: Räkor, tacos, skogskyckling & stekbord
Låt: Run – Snow Patrol
Sak att göra: Mysa!
Sport: Hockey
Dryck: Coca Cola
Kläder: Nått stort slappt och mysigt
Film: Eclipse, Twilight, Inception, Avatar mm
Bil: Volvo c30 eller Volvo xc90


ANTAL...

Gånger du varit kär: Äkta 1, väldigt 1 och ”kär” säkert tusen ^^
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig en så länge.
Hjärtan brustit på grund av dig: Aldrig tror jag, och hoppas jag!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tre kanske.. minns inte
Ärr du har på kroppen: Inte många alls!


SENASTE...

Bok du läste: Breaking Dawn
Personen du fick mail av: Min mail funkar inte!
Personen du fick brev av: Brev, ojj vad roligt att få.. men det var längesen och det var nog från Kerrie!
Personen du fick sms av: Malin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var några veckor sedan bara!


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Jobbar..
Var det kul: Jadå!
Hur tidigt stiger du upp: Jobba, runt halv sju annars kl 9 kanske!
Gillar du att slåss: Nää men brottas!
Vad ska du göra ikväll: Middag, mys och handla

Är du seriös: En seriös, tokig och knäpp tjej har ni här ^^
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur
Var har du ont: i maghelvetet såklart!!
Använder du hårspray: Japp
Kan du stå på händer: Nej, men jag kan hjula, alltid något!!!
Favorit serie: One Tree Hill, True Blood, Vampire Diaries


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt i allt, på allt, med allt
Gillar du ketchup: Usch neeej!
Är du glad nu: Japp J
Var du glad igår: Jaa!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp
Vad dansar du till: Allt som går!
Stockholm är: Stort ^^
Göteborg är: En fin stad.
Kan du sjunga: Jaa, men om det är bra det är en annan femma!
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: USA, Nya Zeeland, Maldiverna (land??!) Kina, Japan mm
Ska bli skoj: Mycket som är skoj!
Ska inte bli skoj: Jobba ihjäl mig..
Sparar till: Resor mm
Väntar på: Sommar igen!
Pålägg som gäller: Skinka, ägg
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback