TWILIGHT FRIDAY

2010-11-05 09:55:00 The Twilight Saga
» Kommentarer(2) «


Vet ni vad, idag kör jag på en ren och underbar twilightfredag! Bilder från The Twilight Saga, info och lite sånt.. vad tycker ni, låter det som en bra idé? jag gillar det iaf! Så kolla in lite under dagen så får ni se lite med Twilight än vanligt! :D





WE ♥ IT

Jag fullkommligt älskar Twilight, både boken och filmen. Bella är ju den nya, söta men blyga tjejen.. här har hon inte hunnit tuffa till sig ännu.. och det gillar jag ♥ samtidigt som jag gillar den tuffare Bella! ^^

Vilken bok är eran favorit?

Så här ser det ut för mig:

Breaking Dawn
Twilight
Eclipse
New Moon




Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul med Twilightfredag!

Min lista är nog:

Breaking Dawn

Twilight

Eclipse

New Moon

2010-11-05 @ 10:43:12
URL: http://greeneye.devote.se/
Postat av: Mathilda

Min lista ser ut så här;

1. Breaking Dawn

2. Twilight & eclipse (kan inte bestämma mig^^)

3. New moon



Ha en bra dag!♥



2010-11-05 @ 18:08:02
URL: http://twilightmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback